Wednesday, August 5, 2009

가장 작은 목표

사람들은 위대한 목표를 이룬다
사람들은 어려운 목표를 이룬다
사람들은 많은 목표를 이룬다

나는 위대한 목표를 이루지 않는다
나는 어려운 목표를 이루지 않는다
나는 많은 목표를 이루지 않는다

가장 작은 목표
가장 낮은 목표
가장 쉬운 목표
단 하나의 목표
나 자신이 된다

한 번도 벗어날 수 없었던 목표
한 치도 벗어날 수 없을 목표
언제나 달성된 목표
가장 쉬운 목표
내가 이룰 수 있는
단 하나의 목표
나 자신이 된다

나는 나다
나는 언제나 나다
나는 영원전부터 영원후까지 나다
시간과 공간도 나를 벗어날 수 없다
나 자신도 나를 벗어날 수 없다
이 목표를 이루지 못하는 것은
영원히 불가능하다

가장 쉬운 것이 진리다
누구나 이룰 수 있는 것이 진리다
언제나 있는 것이 진리다
아무 데나 있는 것이 진리다

이런 것을 찾는 사람은 드물다
이런 것을 위해 최선을 다하는 사람은 매우 드물다
이런 것을 위해 목숨을 바치는 사람은 더욱 드물다

PEOPLE ACHIEVE GREAT GOALS
PEOPLE ACHIEVE DIFFICULT GOALS
PEOPLE ACHIEVE VARIOUS GOALS

I DO NOT ACHIEVE GREAT GOALS
I DO NOT ACHIEVE DIFFICULT GOALS
I DO NOT ACHIEVE VARIOUS GOALS

THE SMALLEST GOAL
THE LOWEST GOAL
THE EASIEST GOAL
THE ONLY GOAL
THAT I CAN ACHIEVE
IS I MYSELF

I HAVE NEVER BEEN OUT OF IT
I WILL NEVER GET OUT OF IT
IT HAS ALWAYS BEEN ACHIEVED
IT IS THE EASIEST
AND ONLY GOAL
THAT I CAN ACHIEVE

I AM I
I AM ALWAYS I
I AM I FROM ETERNITY TO ETERNITY
TIME AND SPACE CANNOT ESCAPE FROM MYSELF
I CANNOT ESCAPE FROM MYSELF
IT IS IMPOSSIBLE TO FAIL TO ACHIEVE THIS GOAL
AT ANY MOMENT

TRUTH IS THE EASIEST
TRUTH IS WHAT EVERYONE CAN ACHIEVE
TRUTH IS WHAT EXISTS ALL THE TIME
TRUTH IS WHAT EXISTS EVERYWHERE

FEW PEOPLE TRY TO ACHIEVE THIS KIND OF THING
FEWER PEOPLE TRY THEIR BEST TO AHIEVE THIS KIND OF THING
FAR FEWER PEOPLE RISK THEIR LIVES TO ACHIEVE THIS KIND OF THING

----------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment

Search This Blog

Followers